tindrakarlsson

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

kvällsdopp!!

Av Tindra Li Karlsson - 29 juli 2012 21:21

Idag har jag gjort ganska mycket...

Först ringde min kompis Emelie och frågade om jag ville följa med henne och bada vid Krokodilbadet,

såklart jag ville följa med.

vi badade och hade roligt.

När vi åkte hem till mig så spela vi Wii.

vid klockan 17.50 kom emelies mamma och hon åkte hem, men 

samma sekund som Emelie åkte kom felicia.s


jag och felicia va ute och lekte.

när klockan var 8.00 kom felicias mamma och vi åkte och tog ett kvällsdopp.

först var det kallt men det blev varmare o varmare varje sekund,

vi badade bara några minuter innan vi gick upp.

det låter säkert som om det var kallt men det var faktiskt skönt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra Li Karlsson - 14 augusti 2014 15:40

Hej då Kiruna? Nu åker vi hem till Stockholm, Där hemma väntar Nora och Tora ? ...

Av Tindra Li Karlsson - 13 augusti 2014 20:07


Av Tindra Li Karlsson - 31 juli 2014 11:02

Fint väder?

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 19:58

Mum's

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 14:57


Sitter i bilen nu på väg till öregrund där vi ska träffa pappas gamla jobbar kompis. ...

Ovido - Quiz & Flashcards