tindrakarlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Tindra Li Karlsson - 18 maj 2012 18:51

idag  ska vi grilla till middag, vi ska grilla köttt. jag kom hem från våra grannar nyss de har en dotter som är 2,5 år men

det är ändå roligt att leka med henne vi bygde pärlplattor jag byggde en färggläd anka

jag har varit på biblioteket och lånat två bocker från serien regler för tjejer, ska gå och äta nu...........

Av Tindra Li Karlsson - 12 maj 2012 15:59

Som på en vanlig lördag morgron man går upp, åker till kina skolan. men idag fick vi längre raster.

vi har 2 raster och båda är 25 min!!!


idag åkte min låtsasmorbror hem,det var ganska skönt för nu är det iaf bara 2 "kineser" kvar.

 Mathilda kommer snart och ska sova över.....


 vet inte om livet kan bli bättre  

Ovido - Quiz & Flashcards