tindrakarlsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Tindra Li Karlsson - 21 januari 2013 15:53

I... lördags så köpte jag och pappa gerbiler  .

vi döpte dem till Cupcake och vanilj men,,,  jag började tycka att Cupcake är ett ganska

långt namn så jag döpte om henne till Molly, här kommer en bild på Vanilj och Molly

P.S

Vanilj är den som har en vit fläck i pannan..

 

Av Tindra Li Karlsson - 7 januari 2013 07:04

idag vakna jag 6.30 fast det är studiedag,

jag gjorde det för att "vänja" mig vid att vakna tidigt.

igår var jag och pappa på djur affärn och kollade,

eftersom Bamse har dött :( så funderar jag på att skaffa ett nytt djur.

kanske en gerbil??

mamma är ju inte så förtjust i råttor och med tanke på att gerbil också kallas

för ökenråttor + att de har en svans, så tror jag att jag inte ska säga öken råttor utan gerbil.

 <-----Min frukost

Ovido - Quiz & Flashcards