tindrakarlsson

Alla inlägg under april 2011

Av Tindra Li Karlsson - 26 april 2011 20:36

På påsk lovet har jag varit i min farfars sommar stuga, vi har fiskat vi fick 12 strömmingar och 2 abborrar. Idag har jag varit i min mammas skola för vi har

studiedag. Jag har varit hos tandläkaren, jag hadde 2-4 hål jag förstår inte varför jag ätter inte mycket godis. Men det beror nog  på att jag slarvar med tandborstningen.

Av Tindra Li Karlsson - 20 april 2011 21:10

Idag har jag varit hemma, vi har inte gjort så mycket.

I morgon ska jag bada med mina kompisar,

det ska bli kul .  Nu ska

 jag gå och sova,




                          Glad påsk:)   



 


Av Tindra Li Karlsson - 15 april 2011 20:46

姥姥, 妈妈说我很像你年轻的样子, 你说像不像?

我明天去中文学校。

Av Tindra Li Karlsson - 14 april 2011 18:55

Jag har bakat pannkaka med syrran och mamma.

Nu sitter min lillasyster och titttar på TV.

På skolan fick vi göra ett planet prov det var kul.













Av Tindra Li Karlsson - 13 april 2011 21:16

Jag har varit på karaten  de var jobbigt fick ont i foten.






姥姥,我去我的空手道。

我累了晚安。    爱你                                           
    

Av Tindra Li Karlsson - 5 april 2011 20:08

Idag så har jag varit i skolan och haft hemspråk   .


Jag och mina syrror har läst lite bok.





姥姥,我,LIV,TORA读书和听音乐,妈妈帮LIV按摩。LIV,TORA很高兴。晚安  。

Ovido - Quiz & Flashcards