tindrakarlsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Tindra Li Karlsson - 9 maj 2013 19:04

Hej bloggen!

Jag och min lillasyster är hoss min farmor och vi har sovit över en natt men vi ska sova en natt till.

Men,, idag har jag min syrra och farmor varit i haninge centrum, farmor köpte ett par jätte fina örhängen som föreställer en G-klav efterom att jag spelar piano.  


Men iallafall, jag var ute med mina gerbiler för första gången här om dan, dem var jätte glada när de fick springa runt på gräsmattan. Jaag ska se om jag hinner lägga upp några bilder på dem när jag kommer hem.

Men nu ska jag gå till Liv och farmor, och vi får hoppas att jag börjar uppdatera lite mer.


 KRAM

 

TINDRA

Av Tindra Li Karlsson - 5 maj 2013 19:08

Hej,Hej!

Idag har jag,Liv,mamma, mammas kompis MInLi, Wendy och hennes dotter Vera varit på Tyresö slott,

det var jätte fint med alla vit sippor fast jag har för mig att det var fler föra året  .

Men det fanns i alla fall många bilder och det var jätte fint!


 

 

     

Ovido - Quiz & Flashcards