tindrakarlsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tindra Li Karlsson - 26 augusti 2012 17:46

 

Här är grannarnas hus och våran tomt i världens vackraste ljus  

Av Tindra Li Karlsson - 7 augusti 2012 21:08

I för går var vi i kolmården en hel dag och vi ska åka till fjällen, pappa ska cykla cykelvasan.... en full bokad vecka helt enkelt.


Vi har varit på kolmården med hela familjen, det var kul att Tora följde med.

Vi var på  Markolios delfinshow, jag och liv hoppade på nån studsmatta det var jätte kul.

vi åkte delfinexpressen, kolllade på alla djur och..... kramade bamse.

det första Liv sa när hon såg bamse va:

-TINDRA kolla det är bamse och hanär faktiskt levande för han rör sig.

hon var lite tveksamm och ville inte krama bamse först men sen så ville hon och hon tyckte han var så mjuk.

Lägger in lite bilder från kolmården och fjällen sen.

Av Tindra Li Karlsson - 2 augusti 2012 19:52

Idag har jag gjort en hel del.

 I morse joggade jag och mamma 3 kilometer,

jag brukar inte jogga i vanliga fall men det var faktiskt skönt.

när jag kom hem spela jag piano,

gjort kinaskolans läxa och tränat matte.



Av Tindra Li Karlsson - 1 augusti 2012 08:07

Idag vakna jag och mamma tidigt.

Vi skulle gå en liten promenad i området, vi gick i 40 min

men se´n börja jag få ont i foten och känna att jag va på

väg att få ett skavsår.

jag gick utan sko nerför backen som precis är utanför vårt hus.

Men nu när jag har kommit hem och tagit av mig skorna gör det inte ont.  

Ovido - Quiz & Flashcards