tindrakarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Tindra Li Karlsson - 27 juni 2012 07:35

idag gick jag upp kl 06.00

men det var bara för att jag skulle göra frukost åt pappa som han kunde äta på sängen.

det blev två hjärtformade bröd, äppeljuice, kaffe  och två stekta ägg.

 


Av Tindra Li Karlsson - 11 juni 2012 17:56

"våra" änder på var tomt har fått ungar jag är överlycklig jag har inte sett ungarna tydligt än men jag hoppas att jag får se de snart...........

Av Tindra Li Karlsson - 2 juni 2012 16:56

idag har jag varit på viggos sommar sak,

 det kanske inte var det bästa vädret vi kunde föreställaoss det var kallt, ruskigt och regn.

vi badade i en bad tunna där det var 35 grader, jag tycker att regnet försötde allt!!!


när jag kom hem åt vi lunch ganska tidigt och jag mixade ihpp en smhootie,

jag "orkade" inte  kolla på nåt så jag bara mixade ihop:


yougurt

mjölk

lite lite päron-jordgubbsglass

frysta hallon

en halv banan


jag bara mixade ihopp allt för jag hade inget deciliter måt, men jag fick pröva mig fram.

Och jag blev faktiskt ganska nöjd.  

Ovido - Quiz & Flashcards