tindrakarlsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Tindra Li Karlsson - 14 oktober 2012 17:21

Åååå, jag kommer minnas när jag tog hål i öronen i hela mitt liv.


Vi åkte till haninge centrum och jag skulle ta hål i öronen hoss frisören 


vi BR, först fick jag välja vilka örängen jag ville ha (jag valde de ljusblå för 

min favorit färg är blå, och det fanns mörk och ljus blå så jag valde ljus).

När jag satt där i stolen och han ritade på mitt öra fick jag nästan panik och tänkte:

Tänk om jag råkar börja gråta för alla som sitter här.

det var en pojke mitt i mott mig som sa att det inte skulle göra ont,

och han som jobbade där sa att den där pojken bara hade skrattat.

När jag hörde det började jag också skratta,

det kom in tva män med pistoler i handen  (bli inte skraja det var sånna som man tar hål i öronen)

och jag bara skratta o skratta...

  

när de väl skulle ta hål blev jag mer o mer allvarlig jag satt och blundade och försökte att inte tänka på det.

 


rätt som det var hade de tagit hål,

jag var så farsinerad att det inte gjorde ont.




 








Av Tindra Li Karlsson - 13 oktober 2012 16:52

Då har jag, Tora, toras assistent och liv kollat på modig, nu sitter jag i bilen på väg hem.:-D

Av Tindra Li Karlsson - 5 oktober 2012 17:47

  På onsdag har mamma varit borta i... två veckor.

Jag har saknat henne jätte mycket och längtar tills hon kommer hem från kina,

hon åkte dit för att mormor fyllde år och det blev en överraskning.

Mormor blev säkert jätte glad ( för att man oftast bokar in och säger till när man åker dit) och jag

ska fråga frågahur mormors min var när hon fick se mamma.


Förra helgen var jag och en kompis på gröna lund,

vi åkte jätte många "karruseller" mina favoriter var Insane och stoora frittfall.

När vi var halvägs uppe på frittfall  kände jag att jag kamske i´nte borde åkt men tur att jag

åkte för det var jätte kul.

det som var synd på frittfall var att kameran som vi hade inte fungerade.  .


Tora har åkt på korttids och kommer inte hem förrän på ONSDAG

Jag tänkte inte på att hon skulle vara borta så länge så jag sa bara hej då och gav henne en kram,

men jag ska fråga pappa om han kan ringa henne så jag får säga ett riktigt hej då.

Ovido - Quiz & Flashcards