tindrakarlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Tindra Li Karlsson - 24 mars 2012 19:05

idag har jag gjort  många saker bla köpt en säng.


jag och min lillasyster Liv har sett två änder på var tomt, vi såg att det

var en hona och en hane och vi döpte dem till:

honan=Candis

och

hanen=fandis.

för "andis" later som en and, och då lägger man bara till en bokstav.

före.   (det här är inte våra men tycte att det kunde passa med en bild)


på kina skolan gjorde vi inget specielt, vi läste och skrev.



Av Tindra Li Karlsson - 17 mars 2012 15:18

När vi hadde rast på Kuna skolan idag så kastade jag och några kompisar ner några bär fran någon "balkong"

utomhus. precis när vi skulle springa in till lektionen så var det någon kinnes som typ vill "fotografera" oss.

Jag och mina kompisar sprang upp för trappan och så småningom så stannade han.



Av Tindra Li Karlsson - 14 mars 2012 19:41


När man äntligen skrivit klart innläget är det som om datorn blir su r och tar bort allting,

 om allting går bort så blir jag också sur. 


Idag på karaten så var det ganska jobbigt för när jag tränade i måndags så fick jag tränings värk och jag hadde fortfarande de kvar.

Vi tränade nästan bara på en sak( fajting ställningen).


När jag kom hem från skolan så fick jag reda på att min  mormor skulle komma hit den  25 april.

Och hon ska  komma hit med sin sýster ssom aldrig varit i Sverige.


det värkar nästan som om det var fredag den 13 fast det är onsdag den 14.  

 För att när jag skulle logga in kronglade det bara sig och jag kom inte in, jag blev alldeles chokad.  

men när jag hadde försokt minst 100 gånger så funkade det.


P.S

jag har flyttat om du inte vet det.

Ovido - Quiz & Flashcards