tindrakarlsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Tindra Li Karlsson - 28 oktober 2010 20:50

Idag har jag ätit pasta med korv till lunch på skolan.

På fritids, kollade vi på film och vi fick äta popcorn,chokladpengar och kokosbollar vi fick dricka päronsaft , det var gott.

 

Jag kom hem och ått kyckling med ris till middag sedan kollade jag på

lilla aktuelt.

 

SO

Av Tindra Li Karlsson - 27 oktober 2010 21:14

Idag var jag på skolan vi hade SO och pratade om klimat , Lena (fröken) frågade vad de var för skilnad mellan klimat och väder. En i min klass sa att det var väder i klimmat. Då fråkade några andra i min klass varför det inte finns klimmat i väder. Då sa jag att de var som  att det kan finnas en lampa i ett hus men det kan inte finnas ett hus i en lampa.Lena tycker att det var en bra förklaring.

 

 Jag åt Takos till middag i Haninge centrum innan min karate. På karaten  fick vi göra en spark säkert flera 100 gånger, det var svårt att hålla balansen.

Av Tindra Li Karlsson - 19 oktober 2010 20:47

Idag har jag ätit fisk på skolan det var jätte gott.

När jag kom hem åt jag torsk det var också jätte gott.

Nu ska jag gå och ge matt till hamstern.

Av Tindra Li Karlsson - 16 oktober 2010 21:03

 


   Roligt  

 

 

 

     Det roliga idag har varit att vara på kinaskolan och att

 

          varapå bio jag kollade på Duma mig den var jätte bra.

 

 

 

 

 

  Tråkigt  

 

 

 

          Det tråkiga har varit att när vi skulle åka hem efter

 

          bion så var grindarna till min kinaskola låsta,så vi

         

         fick åka tunnelbana och taxi hem.

         

  

     Kommentera gärna   

Av Tindra Li Karlsson - 11 oktober 2010 21:22

Jag åt bröd till middag idag, bara för att jag skulle gå på karate.

Det var jätte kul. Nu ska jag  sova kommentera gärna .SOV GOTT  .

Av Tindra Li Karlsson - 11 oktober 2010 21:22

Jag åt bröd till middag idag, bara för att jag skulle gå på karate.

Det var jätte kul. Nu ska jag  sova kommentera gärna .SOV GOTT  .

Av Tindra Li Karlsson - 7 oktober 2010 19:56

Idag var jag och bakade russinbröd på skolan sedan var jag hemma hos min kompis Alin  där åt vi Tackos min favoriträtt.

När jag kom hem var farfar där,då ått vi russinbröden som jag hade bakat

Av Tindra Li Karlsson - 5 oktober 2010 20:28

Jag var och kolla på teater på skolan vi fick se Gubben och blomman  .Jag ått Korv med ris till middag det var jätte gott ./kommentera gärna     !!!!!!!!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards