tindrakarlsson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

FARMOR!

Av Tindra Li Karlsson - 9 maj 2013 19:04

Hej bloggen!

Jag och min lillasyster är hoss min farmor och vi har sovit över en natt men vi ska sova en natt till.

Men,, idag har jag min syrra och farmor varit i haninge centrum, farmor köpte ett par jätte fina örhängen som föreställer en G-klav efterom att jag spelar piano.  


Men iallafall, jag var ute med mina gerbiler för första gången här om dan, dem var jätte glada när de fick springa runt på gräsmattan. Jaag ska se om jag hinner lägga upp några bilder på dem när jag kommer hem.

Men nu ska jag gå till Liv och farmor, och vi får hoppas att jag börjar uppdatera lite mer.


 KRAM

 

TINDRA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra Li Karlsson - 14 augusti 2014 15:40

Hej då Kiruna? Nu åker vi hem till Stockholm, Där hemma väntar Nora och Tora ? ...

Av Tindra Li Karlsson - 13 augusti 2014 20:07


Av Tindra Li Karlsson - 31 juli 2014 11:02

Fint väder?

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 19:58

Mum's

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 14:57


Sitter i bilen nu på väg till öregrund där vi ska träffa pappas gamla jobbar kompis. ...

Ovido - Quiz & Flashcards