tindrakarlsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Tindra Li Karlsson - 30 mars 2011 21:14

Min pappa har varit i göteborg.  

Jag är trött ska läsa någon bok sedan ska jag sova,God natt.


Bio

Av Tindra Li Karlsson - 26 mars 2011 20:56

  Idag har jag och min kusin Felicia kollat på Gullivers resor på Sergel inne i stan.

/Tindra  

NO

Av Tindra Li Karlsson - 15 mars 2011 20:58

姥姥我去学校好玩。我,Liv,Tora想你也爱你姥姥我去睡觉 再见。




Idag har jag varit på min syskon grupp.

Nu sitter jag coh kollar på tv sedan ska jag gå och lägga mig.

Vi har haft NO på skolan och pratat om planeter det var kul,sedan   så hade vi engelska och pratade vi om väder.  

Av Tindra Li Karlsson - 11 mars 2011 20:07

   

你好姥姥我爱你,Liv,tora也爱你.我们做了鸡蛋饼,再见.  



Idag har jag varit på skolan vi hade leksaksdag jag tog med mig en nalle björn .

Pappa har varit i Göteborg han kommer hem om ca en kvart, jag har saknat honom.Jag ska skriva lite kina läxor sen ska jag gå och sova.

Av Tindra Li Karlsson - 8 mars 2011 20:56

Idag har jag varit på hemspråk det var kull som vanligt.

Min mamma hämtade mig och vi åkte till en syskongrupp jag var där för jag har en handikapad syster,dit får man åka varje tisdag.





姥姥,我爱你也想你,再见 .




Av Tindra Li Karlsson - 7 mars 2011 20:42

 姥姥,我和liv,saga星期日去游泳. 我们玩很高兴.我想你姥姥,再见.


       

    Här är blder på mig,liv och tora jag står med Saga. Vi var på simmhallen det var igår. Nu ska jag sova god natt  .

Hej

Av Tindra Li Karlsson - 3 mars 2011 15:39

Idag har jag kommit hem från victoria min, kompis jag har sovit över där i 2 nätterdet har varit kul.ag har varit inne på facebook . Pappa ska gå och hämta Liv strax jag ska spela piano.


Ovido - Quiz & Flashcards