tindrakarlsson

Alla inlägg under september 2012

Av Tindra Li Karlsson - 21 september 2012 17:22


Ridning på Oyster på Gotland! Skritt och trav har man gjort!    

Av Tindra Li Karlsson - 21 september 2012 15:38

Itorsdags.... inte igår utan tordagen före åkte jag felicia(min kusin), mamma, pappa, Liv och jág

till Gotland. färjan åkte sent på kvällen men vattnet gungade inte som tur var.

Jag och felicia kollade på världens bästa film = The Mysterious Island.

Vi var framme vid 1 tiden (på Natten!!!) så jag var jäättteee tröött.

När vi kom fram till Felicias hus så fick jag mamma och Liv sova på loftet.

Vi hade jätte kul felicia tog fina bilder på oss och min faster baka blåbärs paj...Mums

Vi red på en häst som heter oister (vet inte om det stavas oyster eller oister),hon var jätte snäll

och jag fick pröva på att trava.

 här är en bild från filmen vi såg kommer förhoppningsvis att lägga upp fler bilder från Gotland sen.

      "Ett tips på en jätte bra film The Mysterious Island"


Ovido - Quiz & Flashcards