tindrakarlsson

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

DUMMA DATOR!!!!!!!!!!!

Av Tindra Li Karlsson - 14 mars 2012 19:41


När man äntligen skrivit klart innläget är det som om datorn blir su r och tar bort allting,

 om allting går bort så blir jag också sur. 


Idag på karaten så var det ganska jobbigt för när jag tränade i måndags så fick jag tränings värk och jag hadde fortfarande de kvar.

Vi tränade nästan bara på en sak( fajting ställningen).


När jag kom hem från skolan så fick jag reda på att min  mormor skulle komma hit den  25 april.

Och hon ska  komma hit med sin sýster ssom aldrig varit i Sverige.


det värkar nästan som om det var fredag den 13 fast det är onsdag den 14.  

 För att när jag skulle logga in kronglade det bara sig och jag kom inte in, jag blev alldeles chokad.  

men när jag hadde försokt minst 100 gånger så funkade det.


P.S

jag har flyttat om du inte vet det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra Li Karlsson - 14 augusti 2014 15:40

Hej då Kiruna? Nu åker vi hem till Stockholm, Där hemma väntar Nora och Tora ? ...

Av Tindra Li Karlsson - 13 augusti 2014 20:07


Av Tindra Li Karlsson - 31 juli 2014 11:02

Fint väder?

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 19:58

Mum's

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 14:57


Sitter i bilen nu på väg till öregrund där vi ska träffa pappas gamla jobbar kompis. ...

Ovido - Quiz & Flashcards