tindrakarlsson

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

England!!!!!!!!!

Av Tindra Li Karlsson - 29 juli 2012 10:39

jag har varit i england nu i en vecka det har varit jä'tte roligt.7

jag har varit på en engelsk skola 2 tim per dag och tränat engelska med två andra tjejer

i min ålder.

vi har badat i havet det var kul... men om det inte hade varit saltvatten skulle det va roligare.

jag fyllde ju år i england det var kul och  jag fick presenter och "tårta"..... det var inte vanlig tårta utan glasstårta med hallon och blåbär runt, mums!!!

    

när vi var på engelska flygplatsen i london hade dem världens roligaste   sushi resturang, maten snurade runt på natt rullband som gick melan borden. föra attb man skulle veta hur mycket maten kosta hade dem en liten  broschyr som det stod vilka färger det skulle va på tallrikarna och hur mycket det kosta.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra Li Karlsson - 14 augusti 2014 15:40

Hej då Kiruna? Nu åker vi hem till Stockholm, Där hemma väntar Nora och Tora ? ...

Av Tindra Li Karlsson - 13 augusti 2014 20:07


Av Tindra Li Karlsson - 31 juli 2014 11:02

Fint väder?

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 19:58

Mum's

Av Tindra Li Karlsson - 30 juli 2014 14:57


Sitter i bilen nu på väg till öregrund där vi ska träffa pappas gamla jobbar kompis. ...

Ovido - Quiz & Flashcards